Dag 30: Weer thuis.. - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Evelien Kerkhoven - WaarBenJij.nu Dag 30: Weer thuis.. - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Evelien Kerkhoven - WaarBenJij.nu

Dag 30: Weer thuis..

Door: Eef

Blijf op de hoogte en volg Evelien

22 September 2013 | Verenigde Staten, Chicago

De vlucht van Chicago naar Amsterdam is goed verlopen.
Vreemd te bedenken dat je op zaterdagavibd om 18.15 uur vertrekt en dan 15 uur later pas weer aan te komen, maar een vlucht van 8 uur hebt.
Dus theoretisch duurt elk echt uur, 2 uren.
Rond kwart voor negen zondagmorgen landen wij op Schiphol. Ook weer sneller dan verwacht.
Sjoerd en Alemke staan ons op te wachten bij het grote (Hello Goodbye) raam en na enige tijd hebben wij onze koffers.

Eigenlijk hoef je elkaar niets te vertellen want ook zij hadden alle reisverslagen gevolgd (bij het ontbijt of lunch) dus wilde eigenlijk alleen weten HOE de vlucht was geweest. Maar automatisch komen dan ook nog de andere vragen los, van wat was het indrukwekkends, het mooist, etc.

Lekker bij ons nog even koffie en thee gedronken, waarna zij weer huiswaarts keerden en wij onze koffers hebben uitgepakt.

Rond half 2 hebben wij onze hond opgehaald en konden daarna bij onze buren Peter en Drieke terecht voor de borrel en avondmaaltijd. Wat een verwennerij.
De ogen van Wilmar konden het niet meer uithouden en toen moest hij toch echt bekennen dat ze dichtvielen van vermoeidheid. Het avondeten werd versneld genuttigd.

Op een onNederlandse tijd voor Volwassenen lagen wij gisteravond om 20.00 uur in bed. Morgen weer vroeg op, want er MAG gewoon weer gewerkt worden.

Dit is dus ons laatste verslag van deze reis. Voor alle lezers die ons trouw gevolgd hebben, wij hopen dat jullie van onze ervaringen genoten hebben.
Voor ons zal het nog niet eindigen, daar wij onze foto's en films willen bewerken tot een mooi fotoboek en DVD. Wij zullen nog vaak napret hebben.