Dag 29: Vliegen!!!!! - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Evelien Kerkhoven - WaarBenJij.nu Dag 29: Vliegen!!!!! - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Evelien Kerkhoven - WaarBenJij.nu

Dag 29: Vliegen!!!!!

Door: Eef

Blijf op de hoogte en volg Evelien

21 September 2013 | Verenigde Staten, Chicago

Stipt half 6 werden wij opgehaald door de taxi. Na ook wat ander hotels te hebben aangedaan werd de rit naar het vliegveld voortgezet. Zes uur waren wij aldaar en drie kwartier later stonden wij ingecheckt en wel op de luchthaven.
Ook nu geldt dat onze bagage kan worden doorgelabeld en wij daar geen omkijken meer naar hebben.
Wij hebben ons zelf een economy plus stoel gegund en zullen dus wat ruimer zitten. Daar wij echter bij de nooduitgang zitten kan wilmar met gestrekte benen deze vlucht doorbrengen.
Ook deze vlucht vertrekt om stipt half 10 en zal na 4 uur en 15 minuten landen op Chicago.
Hoe die piloten het doen is ons een groot ?, maar na 3 uur en 45 minuten landen wij.
Wij stappen uit bij Gate 12 en zullen zo meteen om 18.15 uur vertrekken vanaf gate 20. alles op loopafstand dus.
Niet wetende wat voor eten ze zo aan boord zullen serveren, zitten wij nu aan een bord met wokgroenten, vlees, rijst en noodles onze buik alvast te vullen.
Volgende bericht komt vanuit Nederland en zal dus zondag vanuit ons eigen huis getikt worden.
Wij genieten nog even van alle mensen hier op het vliegveld.

Stans:

Eet smakelijk, goede vlucht en welkom terug in Holland. Dank voor ale leuke verslagen en foto's.

• 22 September 2013 - 11:06

Richard:

Hi Wilmar & Evelien,

Welkom terug in Holland.

Ik heb genoten van de schoonheid van jullie geweldige foto's.
    Zijn echt van de buitencategory en van een professioneel niveau.

Groetjes,

Rcihard Splinter