Dag 10: van Deadwood naar Loveland - Reisverslag uit Loveland, Verenigde Staten van Evelien Kerkhoven - WaarBenJij.nu Dag 10: van Deadwood naar Loveland - Reisverslag uit Loveland, Verenigde Staten van Evelien Kerkhoven - WaarBenJij.nu

Dag 10: van Deadwood naar Loveland

Door: Eef

Blijf op de hoogte en volg Evelien

02 September 2013 | Verenigde Staten, Loveland

Vanochtend vroeg vertrokken met een straalblauwe hemel. Temperatuur tussen de 86 en 94 fahrenheit. Lekker warm dus.
Hadden een lange rit voor de boeg van ca 330 mile. Bij vertrek rond 8.00 uur gaf gps aan dat wij rond 3 uur in het hotel zouden zijn.
De weg was saai. Dit gedeelte wordt ook the sea of grass genoemd en daarmee is alles gezegd. Wij kwamen niet in de bewoonde wereld en zagen af en toe een ranch, een kudde koeien, paarden en af en toe verdwaalde herten. Wat doen die mensen hier???
Wij hebben in een vrij grote plaats even een stop gemaakt bij een quiltwinkel, maar die hadden niet mijn smaak van stofjes. Bij de subway een broodje gescoord en daarna weer ons mee laten deinen op de zee van grass cq op de snelweg naast de zeeën van gras.
Rond 4 uur kwamen wij aan bij het hotel alwaar men ons de tip gaf in het oude centrum de avond door te brengen. Daar aangekomen bleek alles uitgestorven te zijn ivm Laborday. Zelfs de eetgelegenheden waren gesloten. Toen koers gezet naar de outletstore tegenover ons hotel. Daar stonden verschillende auto's en was er wel leven in de brouwerij. Voor onze kleine Kerk en zijn buurhondje Son alvast een souvenir gekocht. Hoeven wij daar ook niet meer naar om te kijken.
Daarna in een Taproom beland. Daar werden diverse bieren van heel de wereld getapt en Wilmar heeft zich goed laten adviseren. Een echt amerikaans biertje geïnspireerd op een weizenbier smaakte hem voortreffelijk. Daarna even een pizza gegeten, op het terras buiten. Het was nog steeds 30 graden en die staat nu zeker in onze top 5. Hij was zalig.
Gaan ons zo voorbereiden op een drukke dag morgen. Ontbijt is inclusief, dus dit keer geen breakfast achter de auto met een leuk uitzicht, nee, gewoon lekker luxe. Kunnen daar al om 06.30 terecht dus dat wordt weer vroeg op en een lange dag in de Rocky Mountains. Eens kijken wat voor wilde dieren wij aldaar aantreffen.
Wordt vervolgd.

• 03 September 2013 - 08:20

Stans:

Hallo luitjes, het is nog steeds leuk om de verhalen van jullie te lezen. We starten op het werk 's morgens eerst op met het dagboek, en verbazen ons iedere keer weer over de schitterende foto's en de zo, lekker makkelijk leesbaar, geschreven verhalen. Wat fijn dat jullie ook een dagje luxe ontbijten tussendoor hebben. Dat mag ook wel eens! Nou geniet er maar weer van en tot het volgende bericht......goeie reis!