Dag 7: Van Cody naar Sheridan. - Reisverslag uit Sheridan, Verenigde Staten van Evelien Kerkhoven - WaarBenJij.nu Dag 7: Van Cody naar Sheridan. - Reisverslag uit Sheridan, Verenigde Staten van Evelien Kerkhoven - WaarBenJij.nu

Dag 7: Van Cody naar Sheridan.

Door: Eef

Blijf op de hoogte en volg Evelien

30 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Sheridan

Na toch wel een zeer enerverende avond te hebben gehad, die hedenmorgen pas om half 1 eindigde hadden wij besloten het wat rustiger aan te doen. Eerst een soort van uitslapen, omdat er weinig mijlen te rijden waren. Wij maken vandaag een tussenstop in het plaatsje Sheridan, om morgen dan weer door te rijden naar Mount Rushmore en andere belangrijke bezienswaardigheden. Maar terug naar de orde van vandaag.
Rond de klok van 9 uur vertrokken uit Cody. De aankopen voor ontbijt/lunch hadden wij toen al bij de Wallmart gedaan.
De route hebben wij iets veranderd op aanraden van een hotelmedewerkster. Tocht was enigszins saai, voor de eerste 3 uur. Alleen maar rechte wegen. Sturen met je pink, of zoals Wilmar wel eens doet: kijk, zonder handen!!!! Snelheid dan maximaal 70/80/90 km per uur, en dan ook niets tegenkomen.
Onderweg wijzen wij elkaar leuke dingen aan, maar deze tocht is eigenlijk gewoon saai. De laatste paar uur door het Big Horn Nat. forrest gereden. Dat was wel indrukwekkend. Mooie rotspartijen, leuke haarspeldbochten, mooie vuurrode/terrakleurige bergen en gesteentes gezien. Echt nergens mee te vergelijken.
Wij zitten in een Holiday Inn hotel, net van de snelweg af, gelegen op een bedrijven terrein. Zijn even naar het centrum van Sheridan gereden, maar dat kon ons niet bekoren. Alles hier heeft betrekking op Rodeo. De cowboylaarzen, Stetson hoeden, de gespen aan de riemen, leuk om te zien, maar dat is niet iets wat ons kan bekoren. In Nederland zou je er echt mee voor ... Lopen, mits wij ons zouden bekeren tot Line Dance, maar die behoefte is nog niet aangewakkerd hier.
Het bedrijven terrein biedt een hamburgertent of 3, maar ook een onooglijk chinees restaurant. All you can eat/drink voor 12,49 pp. Eens mens moet wat: vandaag dus niet veel keuze. Het werd dus de chinees. Die zat voor zeker 80% vol. Goede keuze dus.
Zalig gegeten!!!!

Ik ga mij zo nog even voorbereiden op de dag van morgen en houdt jullie natuurlijk op de hoogte!!!